شنبه ۳ آذر
زخم شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۰۹ شماره ثبت ۸۴۲۶۶
بازدید : ۶۱۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
زخم دارد این دلم، مرهمی پیدا کنید
سوز و غوغا می کند، دوست را پیدا کنید
کاش می رفتم به یک آن از فرای دیده ها
جان من چون شمع می سوزد همی، آب را پیدا کنید
این همه دلبستگی را کندنش آسان نبود
نیست دیگر این دل من را تحمل، صبر ایوبم بده یار را پیدا کنید
با که گویم یار دیرینم که بود و با دل تنها چه کرد
حکمت مهرش چه بود او، مهر او را دلم حاشا کنید
در کنار آب اقیانوس هم آن کاج ما خشکیده بود
تا کمر در آب دریا خم نکرده آب را پیدا کنید
نیل گشته سینه ی من وین دلم از داغ دارد بس سخن
زخم بر من چیره شد درمان من پیدا کنید
هر کسی را قسمتی دادند در دنیای حاضر هر زمان
ما قمار عشق را با بر خود حرام انگاشتیم
نشنود قاضی که ما چونیم، معشوق را پیدا کنید
روزگار ما همین بود و سزای ما چنین
روزِ آخر می شود پیدا، آنکه آنست و همان است.. آن پیدا کنید...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.