جمعه ۲ آذر
ای مهربان جانان من شعری از سجادمیردادی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۸۳۱۷۴
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر سجادمیردادی(درویش)
آخرین اشعار ناب سجادمیردادی(درویش)
|
شب در میان اَغیار
گویم که شاد و خرم
از دیدن بهارم
دانی که بی قرارم...
بشنو تو آهِ چَشمم
در موسم خزانم
جانم به لب رسیده
از اشک بی زبانم...
معشوقه ام کجایی؟
هوری بگو به ماهم
امشب سحر نخواهم
گویی به خلق عالَم
درویش بی نوایی
می پرسد از خدایش
معشوقه ام کجایی؟
زندان مکن تو جانا
اول بگو گناهی
سر بر زمین نهادم
تا بشنوم صدایی
یا تو دهی جوابم
یا بشنوم چرایی...
معشوقه ام کجایی؟
تن خسته و رمیده
دل را کجا کشانی؟
آلوده گناهم
تا کِی تو مهرَبانی؟
گویی که در بهشتم
باشد قبول اما
بی تو عجب سرایی...
معشوقه ام کجایی؟
دستت بده بگیرم
لمست کنم تو جانا
ای صاحب مروت
ای مالک سخاوت
نوری بده به چَشمم
تا در کشد ضیایی...
معشوقه ام کجایی؟
کِی بی خبر بمیرم
تا دیدن بهاری؟
آنجا که مست بویت
باشد مرا سرایی
آنجا که من بگیرم
پاسخ ز هر نوایی
معشوقه ام کجایی؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر برادر مهربانم تشکر از نگاه زیبای تان | |
|
درود برشما بانو.سپاس از لطف تان 🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بزرگوار نگاه تان زیباست. شماهم سال خوبی داشته باشید تشکر🌹💐 | |
|
درود بر استاد بزرگوارم سپاس از نگاه مهربان تان🌹 وجودتان قوت قلب است🌺⚘ شما هم سال بسیار خوبی رو سپری کنید | |
|
ممنونم دوست عزیز. هم چنین برای شما ⚘🌹 | |
|
درود بی کران حتما.باعث افتخارست بزرگوار🌹🌹🌹 | |
|
تشکر استاد بزرگوارم نگاه تان زیباست | |
|
درود بر استاد قلم تشکر 🌹 | |
|
درود برشما سپاس بی کران🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.