پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
سلام
آمدم از درب گذشتم
گرتورادیدم
بگویم یک سلام
سال نوتبریک گویم
بایک نگاه هفت کلام
******
چون بخت اقبال ما
امروز احیا نشد
صبرآمدُ یک نگاهم به آسمان
ابر تیره چشمکی زد
اشکش چیره شد
هرچه درراه دید
بی تقلا باخود ببرد
******
هرچه درخواب دادُ فریاد برآوردم
یک لحظه درنگ
تا بگویم زافکار گرگ زرنگ
یک لحظه گوشی ما زنگی بخورد
دروازه شیراز ازکودک پیر جوان
هرچه سیل می دید با خودببُرد
ارده کنجد بدادُ بخورد
بمُرد
******
حال که خواب از چشمم پرید
ازترس کرونا خواب ببُرد
یاد م افتاد اردیبهشت دغل باز
بود آدم شمرد
******
سال نوبرهمه هم وطن نان مبارک باد
منوچهر فتیان پور (راد)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد درود برشما جناب عباسعلی استکی (چشمه) سپاس لطف دارید سال نو شما هم مبارک باد ارادتمند شما | |
|
با سلام خوش آمدید بانو نسرین حسینی سال نوبرشماهم مبارک باد | |
|
سلام خوش آمدید بانو توکا (زینب اسلامی) سپاس | |
|
با سلام شاعربزرگوار جناب مهدی نساجی سال نوبرشماوخانواده محترمتان مبارک باد خوش آمدی حضورتان مستدام باد | |
|
درودبرشما شاعرجوان جناب اسماعیل (راجی) دلتان همیشه شادباد پایدارباشید | |
|
با سلام خوش آمدی درودبرشما لطف ذارید سپاس دلشادباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک