يکشنبه ۲۷ آبان
دیوانه شعری از امید الیاری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۸۲۳۸۵
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب امید الیاری
|
شدم شبیه دیوانه ای در بَند...
حَبس در سلول تیمارستان با سقف های بلند
پیراهنی سفید بر تن با طناب های بند بند
تزریق هر ثانیه دارو چُرت زدن های کم کم
هی آرامبخش های لعنتی قرص های رنگ رنگ
تن یخ زده ی کِرخت خیره به یک نقطه از غم
مثال غارنشینان ریش های بلند موهای در هم
شدم شبیه کودکی محتاج مادر...
گوشه گیر بهونه گیر مشت به دیوار سر به در
دکتر بی تاثیر است دارو چرا نمی فهمی؟
دوایم حبس و قرص نیست چرا نمی فهمی؟
طبیبی هست بیرون بیاورید
شفایم دست اوست چرا نمی فهمی؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.