جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
سخت ترین
بیماری قرن کرونا ست
وقتی که....
دمای بدنت بالا می رود
و جهان را به رعایت
بهداشت هشدار می دهد!
وسایل نقلیه حملُ نقل ضدعفونی شود!
و در بعضی شهرهای جهان
مردم قرنطینه می شوندو...
.....یعنی صددرصد بهداشت رعایت کن!
تا امید به زندگی ،عزت وآزادگی
خودکفایی ،بدست آید و
دوباره باهم ،دوباره ایثار،....
وطن کنیم آباد
دشمن شود ناشاد
منوچهر فتیان پور(راد)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرضِ ادب و احترام جناب استاد عباسعلی استکی ارجمند سپاس که بِه دیده یِ امید نگریستید استادِ بزرگوارم. پاینده و برقرار باشبد | |
|
سلام استاد استاد مسعود مینا آباد مسعود م حضورتان پر از خوبی ست هزاران درود برشما | |
|
با سلام جناب صابر خوشبین حضور ارزشمندتان در صفحه شعرم باعث خرسندی است سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.