جمعه ۲ آذر
خورشیدِ غزل شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۸۱۴۹۸
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
گفـتی ببیـن چگـونه خـورشیدِ غزل شدی!
گـویــا غـــریــقِ شعــر از روزِ ازل شدی
.
لطفــت زیــاد بــاد ای بــانــوی مهربـان
انـگـار در نجـابتت ضــرب المـثـل شدی
.
چـادر به سـر کن و ببین ای کعبه ی خیال
اَعلی تر از بــتِ عــرب ، رَبُّ الهُبل شدی
.
تــو در میــانِ منـظومـه ی شعــر هـای من
زیبــاتر از همـیشه و همـچون زحل شدی
.
بی حوصله شده بود این خودکار ، ناگهان
گفتی ببین چگونه خورشیدِ غزل شدی...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب بنایی سپاسگزارم ، بزرگوارید | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم جناب عسکری عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو جهانی عزیز | |
|
سپاس ها بانو فرشید فر گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب براهویی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.