پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
چه روزگار تلخ
وغریبی !
چه روزگار معکوس و وارونه ای !
در سرمای زمستان ،
نیازمند گرمای
نگاه توام !
ودر روز های گرم تابستان
خنکای لبخندت
ارام بخش تن فسرده
وتف زده ام باشد ،
وفردا در ذهن مردم
نامفهوم وگنگ بنظر میرسد !
و کودکان در مشق های خود
با خطوط در هم و سیاه
نقاشی رنگی میکشند ،
از خود فراریم !
با من بیا
باسمان پر ستاره
انجاکه ستار ها ،
در نیمه های شب
که هیچ کس در انجا نیست
با هم همخوابه میشوند
بی خبر از وارونه بودن هوا !
اکنون با من بیا ،
باسمان وارونه
نگاهی تازه افکنیم ،
دنیا را به سخره بگیریم
دنیای وارونه وارونه وارونه
بهرام معینی ( داریان )
از دفتر دیروز امروز فردا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس شاعره فاضل وگرانقدر🌺🌺 | |
|
سپاس استاد رافعی بزرگوار 🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود