يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
به رسم عاشقی یک بار دیگر
بیا از کوی ما یک شب گذر کن
بیا همچون گذشته با نگاهی
دل دیوانه ام را در به در کن
دلم میخواهد از چشمان مستت
دوباره باده ای دیگر بنوشم
به عشق دیدنت ای جان جانان
لباس تازه ای بر تن بپوشم
تمنای نگاه عاشقم را
درون نامه ای کوچک نوشتم
نوشتم بی تو تاریک است دنیا
تویی یک بارقه در سرنوشتم
تمام کوچه های سرخ قلبم
پر از فریاد دلتنگیست بازآ
بیا آغوش وا کن رو به من باز
دلم میمیرد آخر بی تو اینجا
شبیه آخرین برفی شدم که
تنش میلرزد از گرمای خورشید
جهانم رنگ شب های سیاه است
بخوان در گوش من نجوای امید.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مهناز عزیزم ممنونم از لطف و مهربانی شما | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاس از حضور و همراهی شما | |
|
درود بر شما سپاس از حضور و همراهی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود