يکشنبه ۴ آذر
شاه توت شعری از پژمان بدری
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۰ شماره ثبت ۸۰۳۰۳
بازدید : ۲۹۱۹ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب پژمان بدری
|
با ندای عقل خود
هبوط خواهیم کرد این بار
تماشایَم می کنی
شناور در کهکشانِ نگاهَت
دنبالِ سیاره ای تازه می گردم
و لحظه ای که از شاه توتِ لبانت
بوسه هایی مَلَس مزه چیدم
رحیقِ آغوشَت؛
به رگ های تاکستان،
متصل بود انگار
که مستی شورانگیزی
به قلمِ من چشانده شد
تا هر خارِ رذالت را
در قامتِ درختی سایه گستر
شکوفا کنم و برای تو
سیبی بچینم از شاخه اش
آری زمین دیگر
جای زندگی نیست...!!
شاه توت
پژمان بدری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو ادبیات باید آرایه ای با نام شما به ذهن خود اضافه کند متشکراتم | |
|
سلام م قدردانی فراوان مخلصاتم | |
|
سلام و ریشه هایتان در خاک آزادی | |
|
سلام و تشکرات حضرت حافظ حقیقت را گفته است | |
|
سلام رفیق جسارت کجا بود لطف است لطف... خوش آمدی که آمدی هرچند این شعر از فیلترهای سخت گیرانه ی ذهنم گذشته است و اگر اینگونه نبود و به آهنگ و روان بودنش معتقد نبودم منتشرش نمیکردم اما سعی خواهم کرد در موارد بعدی بیشتر کلمات را الک کنم تا نتیجه ی مطلوب تری بگیرم... مخلصون و مخلصات | |
|
خوش آمدید | |
|
خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باز هم زیبا و مفهوم آفرین سرودید
همراه با آرایههای ادبی و زیباییهای سخن
البته جز این هم از قلم توانا و اندیشهی سترگ شما انتظار نمیرود.
شاعرانههایتان ماندگار