يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا ناظمی ناظم
آخرین اشعار ناب علیرضا ناظمی ناظم
|
وهنوز
سفره دلم پهن است
توی
وسعت سبز باغ
وهنوز
حس می کنم
طعم تند دارچین را
توی لیوان های بخار آلود چای
آنگاه که گامهایت
میان معرکه ظهور می کنند
و
چشمهایت هوای
باغ را عوض می کنند
وقتی طعم گس
دلتنگی هایت را واگویه می کنی
آفتاب از پهنای شیشه بر فرش ها
ردی نور آگین زده
صدای گنجشک ها
ذهنم را قلقلک می دهد
بوی عطر ریحان تازه
که توی آبکش می رقصد
دلم را جابجا می کند
میان تبسم طربچه ها
و زوزه های شاهی ها
نانهای توی سفره
دور از تو به من چشمک می زنند
وحوصله غذا از سر اجاق گاز سر می رود
می خندی ومرا
نمک گیر
می کنی
در ضیافتی شاعرانه
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب انصاری شاعر گرامی ممنونم از بذل توجه شما همیشه به بنده لطف داشید جاودان باشید | |
|
شاعر گرامی بانو شعله سپاس از شما درودتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود