يکشنبه ۲۷ آبان
مینای عشق شعری از علیرضا ناظمی ناظم
از دفتر صدای دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۵۶ شماره ثبت ۸۰۸۵۶
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علیرضا ناظمی ناظم
آخرین اشعار ناب علیرضا ناظمی ناظم
|
پاک کن برداشتم دیشب ولی
پاک کردم هرچه را من
غیرعشق
پاک کردم دردوهجروغربت و
دلخوشی هایی هر آنچه
غیرعشق
مشق من شد خط خطی من بازهم
پاک کردم جمله ها را
غیرعشق
عاقبت درصفحه کاغذ نماند
جز کلام ماندگاری
غیرعشق
صبح شد رفتم به سوی مدرسه
زنگ خورد، آن زنگ اول
زنگ عشق
بازهم خانم معلم آمد و
مشق ها را دید با
لبخند عشق
روی مشق من کشید یک خط سرخ
خط سرخ روشن
زیبای عشق
باز برمن خنده زد یعنی جوان
مانده ای بد جور در
سودای عشق
من زجا برخواستم بی اختیار
گفت :بنشین ای تو
خاطر خوای عشق
عاقبت شد زنگ تفریح و
شکست
عینک خانم معلم
پای عشق
روی سطح این دلم ردی نماند
جز نشان شیشه از
مینای عشق
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب استکی عزیز سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما جناب رافعی گرامی سپاس از حضور ارزشمند تان | |
|
درود بر شما بانو ازل سپاس از نگاه مهربانانه تون | |
|
سپاس از حضورتون مهر بانوی گرامی یامور درودتان | |
|
ارادت در جنب کهخدا سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف حضرت عشق