شماره صد و چهل یک ؛ ایده شهید
تقدیم جان به سرور جانانم آرزوست
چون شمع روشنی به شبستانم آرزوست
جسمم کفن نکنید نیست احتیاج
همچون حسین(ع) شاه شهیدانم آرزوست
بردند اشقیا زتنش کهنه پیرهن
من هم مثال او تن عریانم آرزوست
جسمم اگر زآتش خمپاره پاره است
هر چند قطعه مانده ز هر استخوانم آرزوست
قربان وفای حضرت عباس(ع) مه لقا
سر مشق من چنان لب عطشانم آرزوست
سر داده ام بخاطر اسلام چون حسین(ع)
اسلام رسد بدست مه تابانم آرزوست
این افتخار بس شده ام ضیفی از خدا
نزد خدا مدام بدین سانم آرزوست
مرزوق خالقم وهمی شکر او کنم
دائم شکور ایزد منانم آرزوست
من را مقام هست به بلندای هر مقام
جائی ؛ نه چون مقام سلیمانم آرزوست
با افتخار رحل اقامت نموده ام
یادم مدام چو چشمه جوشانم آرزوست
دیدم به جبهه نور خدارا بسی وضوح
آن فیض را دوباره به میدانم آرزوست
بوی خدا زگل شاهدان بمن رسید
تکرار آن مدام ز گلستانم آرزوست
آن مقصدی که داشتم بمقصد رسیده ام
زین پس نه پادشاهی و نه سلطانم آرزوست
حور بهشت و سایه طوبی مراد نسیت
سدّی به پیش دشمن ایمانم آرزوست
موجی شوم مقابل هر ضد انقلاب
بر ساحل حریف خروشانم آرزوست
طیّار وار بکوی دوست رسیدم به افتخار
این زندگی همیشه و این آشیانم آرزوست
از بوستان جبهه رهی سوی حق قریب
مقصد رسیده ام باز به بوستانم آرزوست
(گمنام) را نصیب سروده چنین غزل
گردد قبول نزد شهیدانم آرزوست
پنجشنبه بیست پنج مهر نود وهشت .
بسیار زیبا و شورانگیز بود
اربعین حسینی تسلیت