سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        فراق

        شعری از

        رحیم نیکوفر ( آیمان )

        از دفتر عاشقانه ها( غزل ) نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۷۷۲۵۵
          بازدید : ۵۰۵   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه


        از درد فــراق و غــم دوری چــه بگــویم
        من تاب وصبوری تو نباشی ز چه جویم 
         
        هرشب شده کــارم که ز گلدانِ خیالـات
        عطری لبِ جویی ز تو گیــرم ،و ببـویـم 
         
        بگــذار بنــــوشم غـــــم شیرین تــو زیبا
        نیلــــــوفر عشقم که بــه مــرداب برویم
         
        ای کاش شــوم جذب تو آنقدر کـــه افتد
        آن خـــــال سـیــاهِ لــبِ تـــو زردی رویم
         
        ای قبله ی حـاجـات مــن و ذکــــرِ نمـازم
        عشقت شده سجاده ، قنوتی به تو سویم
         
        رندانـه غـــزل گوی توام چـون بتــــراوی
        از حـسِ درونِ من و این جانِ نــکـــــویم
         
           
        #آیمــــــــــــــــان
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۰۷
        درود بزرگوار
        عاشقانه و زیبا بود خندانک
        رحیم نیکوفر   ( آیمان )
        رحیم نیکوفر ( آیمان )
        چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۶
        ممنون استاد خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷
        بسیار زیبا سرودیددوست عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        رحیم نیکوفر   ( آیمان )
        رحیم نیکوفر ( آیمان )
        چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۶
        ممنون استاد خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        جواد  رفیعی  (جواد)
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲
        درودتان باد
        بسیار زیبا سرودید
        خندانک خندانک خندانک
        رحیم نیکوفر   ( آیمان )
        رحیم نیکوفر ( آیمان )
        چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۷
        ممنون آقا جواد خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0