سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        سگ چشمان تو ای کاش چنین هار نبود

        شعری از

        رامین محمدیار

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۷۶۸۱۵
          بازدید : ۸۹۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رامین محمدیار

        سگ چشمان تو ای کاش چنین هار نبود
        میشِ نادان دلم بندو گرفتاد نبود
         
        صبح آنروز که بستی چَمِدان هایت را
        التماس از دِلِ من،، از تو هم انکار نبود
        َشب آنروز نشان داد تب عشق ترا
        چشم من خواب نرفت چشم تو بیدار نبود
        مهر این رود به دریا جریان داشت اگر
        دست سدِّ دگری در پی آزار نبود
         
        کاش هرگز نزنی کوفت او بر سر من
        عشق هم مضحکه ی گرمی بازار نبود

        مثلا  اَشهَدو ان که مسلمان توام۰
        پشت پرده عملت شیوه کفار نبود
         

        بعد تو من چه کنم با دِل و بی تابی دل
         هر دری راکه زدم جز یخِ  دیوار نبود
        تا به کی شانه کنم حال پریشان  شده را
        بیخیال ای دل من فکر کن انگار نبود
        خبر آمد که سرت خورده لب سنگ لحد
        غیر من با دل تو هیچکسی یار نبود

        لعنتی  باز بیا باز کن این بسته قفس
        کاش بر حفظ غرور این همه اسرار نبود
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۱۶:۰۴
        درود بزرگوار
        غمگین و زیبا بود خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰
        درودتان
        زیبااااا
        قلمتان جاری
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0