جمعه ۲ آذر
حکم آمد به قرنطینه و بیرون نرویم شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۴:۴۶ شماره ثبت ۸۲۸۹۲
بازدید : ۳۳۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
طنز تلخ
حکم آمد به قرنطینه و بیرون نرویم
دیدو بازدید کسی عیدی و مهمون نرویم
کوی و برزن همه جامیکروب و ویروسِ کثیف
هر دقیقه وَسَطِ شهر و خیابون نرویم
عشق بازی قدغن،بوس و بغل هم قدغن
مثل لیلی همه جا در پی مجنون نرویم
مستی و نئشه شدن نیست دوای کرونا
منقَل و جام شراب و پِیِ افیون نرویم
"پای مَه واره بشین و گذر عمر ببین"
بهر رقصیدن و شادی لب کارون نرویم
عاقبت خاک گل کوزه گری مُحتَکِرا
بابتِ سود نجس، به جلد شیطون نرویم
یا علی گفت پرستارو فدا شد تن و جان
دست بر یاری او داده و بیرون نرویم
رامین محمدیار
۹۹/۱/۱
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
سال نو مبارک