جمعه ۲۵ آبان
مسخ شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۷۵۴۱۳
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
ببین قنوت بستهاند شاخهها
میان رکعت شکوفههای سیب
ولی تو نیستی و من
تو را به سایهها سپردهام
به بادها
به جادهها
به شهرهای دور
به برجهای خالی از حضور عاطفه
چه زود رفتهای و من
چه زود پیر میشوم
ببین بهار
بیتو در میان جامدادیام بجای مانده و مرا
سرِ شکفتنِ دوباره نیست
عجب قمار نابرابریست
حکم
میان رفتنت و رنگهای روشن مدادهای رنگیام
چه ظالمانه دود میکند مرا
آخرین نخ از توهمات شوم
مسخ میشوم میان کاغذ مچالهای که بو گرفته از فضای باورم
ببین که نقره داغ آخرین کلام تو
به نیش میکشد تمام خاطرات کهنه را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.