جمعه ۲۵ آبان
هبوط شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۷۵۳۲۷
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
به بغض خفته در گلو قسم
به التماس اشک
به شیشه های مملو از عبور سنگها
به شوکران تلخ آخرین نگاه تو
به سایه ها
به جاده
به محو بادبان کشتی دلم،میان انحنای دیدگان تو
هبوط میکند
تمام غصه های سربیِ زمین
ولی بدان
کنار هم نمیکشم
تو آخرین ستاره ای در آسمان خالی ام
ببین قنوت بسته ام
به روی صورتی که خلق میکند مرا
که بی نیاز میکند تمام روح خسته ی مرا
شبیه حرفهای من
شبیه حرفهای تو
کنار میزنی مرا
ولی همیشه در منی
عبور میکنی ز من
ولی من از حضور عاشقانه های ناب تو
میان حوض ماهی خیال خود
شبیه ماه میشوم
پر از عبور وسوسه
به سیب های قرمز خیال تو
|
نقدها و نظرات
|
🙏🙏🙏🙏 ممنونم استاد ارجمندم | |
|
زنده باشید و پاینده🙏🙏 | |
|
ممنونم از لطف همیشگی و بی حد و حصر شما استاد ارجمندم بینهایت سپاس🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.