جمعه ۲۵ آبان
قدر مطلق شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۷۴۴۶۳
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
تو فقط لب تر کن
تا پر از واژه شوم
پرِ تصنیف، پر از نقاشی
یاشاید،
مملو از فوج عددهای صحیح
باتوام،
با تو ای شهد ترین تابع پیوسته ی کندوی زمان،
قدر مطلق هایت، کاش آویخته بر محور بُردار نگاهم گردد
من همان زاویه ی قائمه ی چله نشینِ "وَتَرِ چشمِ توام
با توام
ای بهارانه ترین موسم فروردینم
خوشتر از باد به روی تن بید مجنون
ای سزاوارترین حادثه در سرخیِ خورشیدِ فلق
من تو را واو به واو
من تورا سطر به سطر
می سرایم به نگاهی که ز شبنم، وقت تکریم سحر دزدیدم
تو همانی که فروریخته در سمفونی پچ پچ سنگی وسط رودِ خروشان دلم
تا ابد آبی باش، در مسیر شَرَیان های به دریا زده ی کالبدم
روزگارت بی غم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف بیکران و توجه شما🙏🙏🙏🙏 | |
|
زنده باشید استاد ارجمند🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
7🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
درودها بر شما استاد بزرگوار🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
زنده باشید استاد ارجمند🙏🙏🙏 | |
|
زنده باشید و پایدار. ممنونم از توجه و لطفی که دارید🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیبابود