■ صریح:
به صراحت می گویم:
که من
زنده ام
به "دوست داشتن" تو
■ تو:
دلم
به دلتنگیهایت بند نمی شود دیگر
شاید دور و برم شلوغ باشد
اما،
هیچ واژه ای
معنی تو را نمیدهد.
■ تو:
دلم
به دلتنگیهایت بند نمی شود دیگر
شاید تو کنار من نیستی امروز
اما، باز
هیچ واژه ای
معنی تو را نمیدهد.
■ یک لا قبا:
شاعری یک لا قبایم
شعرهایم
کفاف دوست داشتن ات را نمی کند.
■ گم شده ام:
باورت هست که
در تنهایی بی تو بودن
گم شده ام...
■ حیرانی:
نیستی
و هیچ حسی ندارم
فقط حیرانم که این چیست
که از پلک هایم
بر روی گونه هایم می ریزد؟!
■ سوختن پروانه:
پروانه
دلش را
به یک شمع باخته بود
آرزو داشت، از نور
پیراهنی
برای شبهای عاشقی می دوخت
اما سوخت
■ آخرین پیغمبر:
تو
پیغمبر آخرینی،
که به رسالت دل من
مبعوث شده است
معجزه های نبوت ات،
اشکهای هر شبم است.
■ کورد:
کوردم
بلوطی سترگ
که هیچ برف و باد و بارانی
خسته نخواهد کرد
ریشههای مرا
■ غمگینم:
غمگینم
همچون
لبخندهای چارلی چاپلین
#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
بسیار زیبا بود ند