جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
در منِ غرقِ در سخن
حسرتِ دیدارِ کهن
ای مَهِ در وادیِ دل
دل به ملامت مَشِکن
در تنِ بی تو مانده ام
هیچ نمانده جز دلی
یا به وصالت برسان
یا به جفا ، رسان کفن
شکوه به درگاهِ شما
در کَرمَم نیست مَها
همچو زلیخایِ زمان
در غمت افتاده بدن
سحِرِنگاهِ تو زِ من
تاب و توانم ، ببرد
تا به کجا کِشاندم
مستیِ این سروِ چمن
غربتِ این شاعره را
با نگهت ، فاش مگو
تا به قدوم و کَرمَت
زنده شود مامِ وطن
سعیده تفضلی نیک
بارانــ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب عمران ، سپاس بابت شعر زیبای ارسالی ،،،، برقرار و سرافراز باشید 🍃🌹🍃 | |
|
سپاس ها ، برقرار باشید 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان بزرگوار ، سپاسمندم ، قلمتان سبز و دلتان بهاری 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان گرامی ، تقدیم حضور پر مهرتان ، باشد که همواره بسرایید به مهر 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان غزل بانو ، زیبا نگاه همراه شماست ، برقرار باشید به مهر 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان جناب طهماسبی ، تقدیمی ست 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان جناب انصاری بزرگوار ، سپاس بابت همراهی همواره گرمتان 🍃🌹🍃 | |
|
درودتان گرامی ، نوش نگاه پرمهرتان 🍃🌹🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود