■ #انتظار:
به کوه طور انتظار دوخته ام
چشم های بی سو شده از داغِ فراغت
ای خداوندگار همیشه غایب
موسی شده ام
و پیله کرده ام اینجا
تا وعده ی دیدار دهی انتظار را
■ #ستاره:
ستاره از دامن شب می چکد
ماه تابید
بر صورت صحرا
دلخوش است به چشمک ستارگان
■ #عشق:
ای عشق
عاشقان همه خوابند امشب
بی گمان بیدار است
یک دل ویران شده از عشق فقط
■ #گوشه:
- به امام حسین(ع)
گوشهی ذهن ام
بغض ام میگیرد
در هوای شش گوشه ات
■ #قایق:
قایق اسیر موج ام
به ساحل برسان
قایق خیالات پر آشوبم را
■ #شعر:
باریدن گرفته شعرهایم
در هوای ات
آسمان بغض ام ابری است
میل به بارش دارند
این روزها شعرهایم
■ #معدن:
معدن فقر است
آن کارگر سیاه
که روز و شب اش را
در معدن الماس جان می کند
■ #پیراهن:
منتظر پیراهن بود یعقوب
غافل که زلیخا
ز تن یوسف
پیراهن دریده است
■ #یاد:
یادی کن از من
بی فایده است
یادبودهای فردای من
■ #چشم:
چشمانت را نمی دانم
اما وقتی میرفتی
بدجور گریان بودند
چشم هایم
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
بسیار زیبا و دلنشین بود ند
مثل همیشه
دستمریزاد