◇ #خیال
شبگرد کوچه های خیال ام
همراه با سنگفرش های خیابان
به این می اندیشم
کجای خیالت قرار دارم
◇ #رویا
چه رویای شیرینی
دلتنگی ات به خیالات میکشاند مرا
و من
دوره گرد رویای داشتن ات
◇ #مرگ
ﻣﺎﺩﯾﺎﻥ ﻣﺮﮒ
ﯾﻮﺭﺗﻤﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ
ﺩﺭ ﻣﻼﺀ ﻋﺎﻡ
ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﺪﺍﻡ
ﻣﺮﮒ ﻣﯽﺭﯾﺴﺪ ﺍﺯ ﻣﻮﯾﻪﻫﺎﯼِ ﻣﺤﻠﯽ.
◇ #فصل ها
در انتهای فصل ها
رفتن است و آمدن
مردن و زندگی
مهم نیست گلی می شکفد یا می میرد
کسی می آید یا می رود
تو نباشی
تمام فصل ها پائیزند.
◇ #تنهایی
کفتار تنهایی
دندان تیز کرد
بر تن رنجور ذهنم
تا فراموش کنم
آنکه تنهایم گذاشت
◇ #چشم
حوض چشمانم
پر از ماهی های اشک شد
وقتی فهمید
دیگر نمیبیند چشمانت را
◇ #بهار
بهاران نگاهت پیداست
وقتی فروردین ماه حضورت را
با لبخندی
تحویل می دهی
به گل های همیشهبهار
◇ #کوچه ها
در کوچههای یادم
هر شب می گذری
و من پرسه میزنم
به دنبال ات
کوچه های شهر را
◇ #گم
سایه ام گم شد
به پای زنی که
جوانی اش را در راه من
گم کرده است
◇ #خیال
خیال آمدنت
چندی است
خیالاتی ام کرده است
◇#خاطر
خاطر ات
عشقه وار
پیچیده بر خاطر ام
◇ #دست
دست به سر نمی شود دیگر
کودک لجباز خاطرم
یک ریز بهانه می گیرد
دستانت را
◇ #پا
پایبند تو بودم
چون که رفتی
از پا در آمدم
◇ #لنگ
لنگ است پای رفتنم
همسفر من شو
جهانم بی تو
لنگ می زند
◇ #زخم
زخم برداشت
درخت عمرم
از زخم زبان تبر تنهایی
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
بسیار زیبا بود ند
دستمریزاد