جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
حلقه ی احتراق ارغوان ها،
در دستم
شراب دشت لاادریگران شب ،در چشمانم
عطرسار ربانی محمد، در گیسوانم
.
.
.
آه ای نگاه لال!
ای بغضِ در آستانه ی کرنش!
ای الوهیت سوخته،
بر چهره ی بردگانِ در سکوت..
مرا از کسوف کرانه ی مریمها
به صحن نصرانیان غروب ببر
مرا
در شبخند بنارس
به بقعه های برائت باد برسان
.
.
.
از آوای والهای عاشق،
با کفر کبود امواج برقصان
از راز سپید پسح
در سبوی ستاره بمیران
و در سورت سرخ آسمانها با من باش
،
چونان
سوگندی از خاکستر و خون
در خلیج قهر خدایان خسته از تقدیر
چون نور
پیدا و پنهان،
من بی تهاتر عشق
در دستار کلمه،
من بیشعر
... بی نقاب
در ربنای رُزهای گرم خورشیدفام دلم
به تو می اندیشم
..
|