جمعه ۲ آذر
زیر باران شعری از بلور اشرف
از دفتر یکشنبه های زوریخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۷۲۹۵۴
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب بلور اشرف
|
آن دورها ايستاده اي
زير باران
با لبخندي كه هميشه آنرا از من مي دزديدى
و شادي كه موج موج از پرچين چشمانت بيرون مي ريزد
نقطه اي هستي
كه من
سال هاست
كه در وسعتش گم شده ام
با اين همه دوري
صداي مرا
از ميان سكوت زندگي
از ميان پرخاش باد با شب
و حتي از خودكشي باران بر زمين
شفاف مى شنوي
واي تو چقدر به من نزديكي
اي سرزمين
بي انتهاي
نقطه ها ي دور..
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
ممنون از خوانس | |
|
ممنون از خوانش | |
|
سپاس فراوان | |
|
درودها | |
|
ممنون | |
|
ممنون | |
|
سپاس | |
|
ممنون از همراهی | |
|
درود بر شما ، سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس فراوات | |
|
ممنونم | |
|
درود ممنون از خوانش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود