جمعه ۲ آذر
دلِ دشتها شعری از بلور اشرف
از دفتر یکشنبه های زوریخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۷۳۴۱۸
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بلور اشرف
|
ديگر كسی
راز باز دل دشت ها را
ترانه نمیخواند
و چاقوی بر گلو ماندهی
حادثه را
جدی نمیگيرد
به اتفاق
زايش ابر ها دل نمیدهد
و بغض های شكسته را
جارو نمیزند
و من
خيره به سقف چوبی
به درختی فكر ميكنم
كه خيالش تختیست
در خواب
عاشقانهی گنجشك
كه رويای پرواز میبيند
درختی
كه در ذهن مدادهای رنگی
سبز میشود و
اشك میريزد
تنهايی
درختیست
كه ريشه در تاريكی و
سر در نور دارد
و ما
در آغوش مردگی
درختانی مرده
روياهای زندهی زندگی را
نقش میزنيم
#بلور_اشرف
bolourashraf
از مجموعهی “یکشنبههای زوریخ- ناشر فصل پنجم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود