جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
تــو کـه نــیـسـتے همه چـے پــیــر شــده
دل مــن هم ز زمــیــن ســیــر شــده
تـا کـه ڪـردے تــو مــرا شــیـفــتـه ات
گــفــتــے بــایــد بــروی دیــر شــده
خــش خــش رفــتن تـو یادم هســت
آره پــایــیــز بــه دل تــیــر شــده
چــه خــوش آهنــگ دلم ســاز بــود
بــبــم آوار شــده زیــر شــده
بــودنــم بــرج اســد بــوده ولــے
تــو نــبــودت همــه جــا شــیــر شــده
#آیــمــان
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد🌹🌹🌹 بمم آوار شده زیر شده اشتباهی ببم تایپ شده | |
|
سپاسگزارم جناب شوکران 🌹🌹🌹 بمم آوار شده زیر شده اشتباهی ببم تایپ شده | |
|
سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌹 بمم آوار شده زیر شده اشتباهی ببم تایپ شده | |
|
سپاسگزارم بانو یوسفی🌹🌹🌹 بمم آوار شده زیر شده اشتباهی ببم تایپ شده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود