جمعه ۲ آذر
کابوس شعری از فرشاد خدایی
از دفتر گاه نوشت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳ شماره ثبت ۷۲۱۸۴
بازدید : ۷۳۶ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب فرشاد خدایی
|
«جای ما هر کس که بود از زندگی مایوس بود
صبر ما را قطره هم میداشت اقیانوس بود»
خوابمان کردند آنسانی که خود میخواستند
کار ما اما فقط تعبیر این کابوس بود
شعله را کشتند و مدفون کردهاند و غافلند
آتش این شعله از خاکستر ققنوس بود
خوابسیصدسالههمباشدبپاخواهیمخواست
مثل آن خوابی که در دوران دقیانوس بود
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استادعزیز 🌷🙏🌷 | |
|
سپاسگزارم از حسن توجه شما بانوی بزرگوار 🙏🌷🙏 | |
|
از حسن توجه شما سپاسگزارم استاد 🌷🙏🌷 | |
|
متشکرم از حسن توجه شما 🌷🙏🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود