سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        افسردگی

        شعری از

        فرشاد خدایی

        از دفتر گاه نوشت نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰ شماره ثبت ۷۲۰۳۷
          بازدید : ۴۶۵   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرشاد خدایی

        دیگر شراب هم سرحالم نمی‌کند
        حتی سکوت ساکت و لالم نمی کند
        فصلِ بهار و آمدنِ عید و سال نو
        غیر از عذاب شامل حالم نمی‌کند
        دردِ کُشنده هم که خجالت نمی‌کشد 
        رحمی به عمر «رو به زوالم نمی کند»
         ما را به آرزوی کبوتر شدن چه کار
        وقتی تفنگ «رحم به بالم نمی‌کند»
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۱۵
        درود بزرگوار
        موثر و زیبا بود خندانک
        فرشاد خدایی
        فرشاد خدایی
        شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
        سپاس از شما استاد🌷🙏🌷
        ارسال پاسخ
         غلامرضا شیبانی
        سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۵
        درود گرامی
        بسیار عالی بود
        فرشاد خدایی
        فرشاد خدایی
        شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
        استاد ممنونم
        🌷🙏🌷
        ارسال پاسخ
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۷
        درودتان
        زیباااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        فرشاد خدایی
        فرشاد خدایی
        شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰
        درود بر شما استاد
        ممنونم
        🌷🙏🌷
        ارسال پاسخ
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳
        درود برشما............... خندانک خندانک خندانک
        فرشاد خدایی
        فرشاد خدایی
        شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰
        متشکرم استاد
        🌷🙏🌷
        ارسال پاسخ
        کبری یوسفی
        سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۲۲
        سلام بزرگوار
        بسیا عالی
        موفق باشید درپناه خدا
        خندانک خندانک خندانک
        فرشاد خدایی
        فرشاد خدایی
        شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
        سپاسگزارم بانوی گرامی
        🌷🙏🌷
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0