جمعه ۲ آذر
نیسکیلّی بیر آخشام شعری از مهدی تنهائی
از دفتر آیلی گئجه لر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۷۱۹۰۸
بازدید : ۸۴۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
گلدی گینه آخشام گونشین رنگی قان اولدی...
گون باتدی زامان کشدی، اورهده فغان اولدی...
گلدی گینه یادون کی؛ خیالین باشا چاتماز...
چاره نه تاپیم وای گینه حالیم یامان اولدی...
نیسکیلّی بیرِآخشام؛ فلک آلدی سنی مندن...
قلبیم سیخیلیر تا کی گورور؛ گون باتان اولدی...
یانسین ائوزی دونیا کی آییر ماخ ایشی اولدو....
هیجران اودونا یانماغا؛ دونیا، سالان اولدی...
یاندیی نه اولو چکتی جانیم سونمدی هش واخ...
هچ کیمسه اینانماز، سنه من تک یانان اولدی...
عشقین یولونا کشدی عومور حسرت و غمله...
آخیر ده فدا دیلبر جانا نه؛ جان اولدی...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود متقابل بر شما استاد بزرگوار م جناب استکی | |
|
سلام و درود بر دوست ادیب و عزیزم جناب همایون خان ممنون از لطف و توجهت...سپاسگزارنگاه زیبا یت هستم...یاشیاسان | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم جناب استاد موسوی عزیز | |
|
یاشیاسیز | |
|
یاشا قارداشیم | |
|
ممنونم استاد منوچهری عزیز | |
|
سپاس از حضور پرمهرت دوست عزیزم همایون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.