جمعه ۲ آذر
آخرین دلبری پاییز است شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۷۹۷۹۴
بازدید : ۸۴۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
#م،_ت_
آخر پاییز است...و شبِ دراز و طولانی عشق...
شب یلدای قشنگ...
"آخرین دلبری پاییز است"...
و تو ای نقش زده در دل و جان...
بار وبندیل ببند...کوچ کن به کوی عشق...
خانه از غبار و غم جارو کن...
برگهای نشسته در ایوان را...مهربان پارو کن...
مشکن تردی هر برگ نشسته به زمین...
که درون دل گلگون خودش...نقشی از قدم زدنهای دو معشوق...
به یادگاری دارد...
سفره ی عشق بچین...
و انار یاقوتی سرخ...بشکن دانه به دانه داخل کاسه بریز...
موقع آمدن دختر پاییز رسید...
خانه آما ده ی دلدار کن و نغمه از عشق بخوان...
شاد باش و تو برقص...
"آخرین دلبری پاییز است"...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از حضور پر مهرتان استاد استکی عزیز یلدای شما هم مبارک 🙏🌹❤ | |
|
سپاسگزار حضور پر مهرتان هستم استاد بانو رحیم زاده ی عزیز ❤🌹🙏 | |
|
سپاس از مهرتان استاد انصاری عزیز یلدای شما هم مبار ک🙏🌹❤ | |
|
سلام و سپاس از توجهتان بانو داودی عزیز 🙏🌹 | |
|
سلام و سپاس ازمهرتان بانو یوسفی عزیز زنده باشید ❤🌹🙏 | |
|
درود زیبا سرودید | |
|
سپاس از مهرتان بانو حکیمی عزیز زیبا خواندید🌹 | |
|
سلام و درود بانو بویری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یلدایتان مبارک