جمعه ۲ آذر
عشقی من سنله ایناندوم شعری از مهدی تنهائی
از دفتر آیلی گئجه لر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳ شماره ثبت ۸۶۰۰۶
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
#م_ت_
گوزلیم گئوزلری جیران؛ اولموشام، من سنه حیران...
سن طبیبیم اولا بیلدین؛ ایلدون دردیمه درمان
قیشدا باغچا گو له دولماز، بیرگول اولسا باهار اولماز...
آمّا گلدون با هار اولدو؛ منه قورتولدو، زیمستان
ساچلارین ور یله ساری، ایلسین عطرینی جاری...
گول تکین دنیاما گلدون، منه دونیا دی گولیستان
عشقی من سنله ایناندیم نه گوزل کی سنه چاتدیم...
سنده آرامیشه یِتدیم، داها اولمام کی پریشان
عاشیق اولدوم سنه ای گول، نه گوزلدی گولوشون؛ گول....
سالمیسان بنده بو قلبی یوخدی بو عشقیمه پایان
نه دِسن باوریم اولسون، قوی اورک عشقیوه دولسون...
مکتب عشقی یاراتدون من گتیر دیم سنه ایمان
سنده بیر ساخلا ایاخ گَل، سنده اول قلبه دایاخ گَل...
بیز اولاخ یار وفالی؛ باغلیاخ دوسلوغا پیمان...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارماستاد استکی عزیز حضور پر مهرتان را ارج می نهم زنده باشید | |
|
سپاس استاد انصاری عزیز به مهر خواندید زنده باشید | |
|
سپاس از مهرتان بانو غضنفری عزیز | |
|
سپاس بانو بویری عزیز به مهر خواندید | |
|
سپاس از مهرتان جناب شریفی عزیز | |
|
سپاسگزارمجناب اسماعیلی عزیز... خب گاه فامیلی تنها ئی هم مانند خود تنهایی عالمی دارد😊 زنده باشید | |
|
سپاس از مهرتان بانو رجائی عزیز | |
|
سلام و درود بر استاد انصاری عزیز سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
سپاسگزارمجناب صمدی عزیز | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.