يکشنبه ۴ آذر
باز می آید بهار شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۸۲۸۸۳
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
🌹🌸💐🌱
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
شعر(باز می آید بهار)
بداهه تقدیم دوستان جان...
سال نو مبارک
#م_ت_
باز می آید بهار...
و دل از غصه رها می گردد...
پیک نوروز رسیده از سمت خدا...
و نوید نو شدن و صفای تازه ای داده تو را...
غم به خود راه مده...
زندگی باز دوباره بر پاست...
نغمه ی شاد پرستو زیباست...
رقص پروانه ببین...
سبز شد باز چنین؛ رخ زیبای زمین...
دل خوش است...
و پر از امید است...
چونکه بار دیگر...
روزگار از سر مهر، بر تن خفته ی دشت؛ جان تازه می دمد...
مژده ی آمدن هوای تازه می دهد...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از مهرتان بانو حکیمی عزیز سال نو ی شما هم مبارک | |
|
سلام و سپاس استاد استکی عزیز ممنون از نگاه زیبایتان...سال نو بر شما مبارک دلتان شاد و روزگارتان بر مراد | |
|
سپاسگزارم استاد انصاری عزیز دلتان شاد و تنتان سالم... سال نو بر شما مبارکباد... | |
|
سلام و سپاس عید شما هم مبارک جناب اسماعیلی عزیز | |
|
درود بر شما | |
|
سلام و درود بر بانو جلیلی عزیز...زنده باشید عیدتان مبارک | |
|
سلام استاد مزینانی عزیز سال نوی شما هم مبارک...سپاسگزارم | |
|
سلام سپاسگزارم بانو بویری عزیز سال نوی شما هم مبارک... | |
|
سلام و درود بر مهر بانو یوسفی عزیز سپاس از نگاه پر مهرتان...ممنونم از دعای خیرتان...سلامت باشید و سرفراز | |
|
درود و سپاس جناب بزرگی پور عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو طولابی عزیز زیبا و به مهر خواندید | |
|
سپاسگزارم بانو رجایی عزیز به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….happy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
سلام!
سال نو مبارک!
امید که سالی سرشار از سرزندگی؛ سرافرازی و سلامتی پیش روی داشته باشید!
بهارانتان شاد!🌺