جمعه ۲ آذر
این ناز شست شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۷۰۵۳۱
بازدید : ۵۴۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
جان شد از عطر تنت هر لحظه مست...
می شود دل را به دنیای تو بست...
در شب مهتاب و باغ لا له ها...
ژا له ی عشقت به جان دل نشست...
یاد سیمای تو در دل رخنه کرد...
رشته ی مهر تو از دل کی گسست...
چون گل نیلوفری بر باغ دل...
چون توان از دام پیچان تو جست...
صید بی با ل و پرم در کوی تو...
بسته ای بی رحم تو؛ از پشت، دست....
تیر مژگان می زنی کف بسته را....
آفرینا مرحبا این ناز شست...
#م_ت _
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهرتان استاد استکی عزیز | |
|
سپا سگزارم جناب کاظمی عزیز | |
|
سپاس مهرتان جناب مهرابی عزیز | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس مهرتان بانو یوسفی عزیز | |
|
ممنونم ازت جناب همایون خان دوست عزیزم زنده باشی و سرفراز... یاشاسین عزیز دوستوم همایون خان | |
|
سپاس مهرتان جناب شیاسی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب دکتر بخارائی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود