سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      فراق

      شعری از

      سید فرهاد شریفی (پژواک)

      از دفتر تصویر مجازی نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۱ شماره ثبت ۷۰۴۸۱
        بازدید : ۴۹۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید فرهاد شریفی (پژواک)
      آخرین اشعار ناب سید فرهاد شریفی (پژواک)

      با تو امشب حکایتی دارم          
      قصه از غصه های تکراری
      من و سرمای بی حضور تو       
      من و شب های تلخِ بیداری
      بی تو بیمار گشتم و امشب       
      من رسیدم به اوجِ بیماری
      مثل منحنیِ رو به سقوط          
      مثل اعدادِ گنگِ اعشاری
      قلم و کاغذ و در و دیوار          
      ساعتِ بی فروغِ زنگاری
      شرحِ رسواییِ مرا گویند          
      همه با جمله های اخباری
      شده ام داستانِ بی فرجام         
      عبرتِ خلقِ کوچه بازاری
      روزگارم پر از غبارِ فراق          
      قابِ بی عکسِِ کنجِ انباری
      کاش میشد دوباره برگردی       
      بشکند بغض های تکراری
      بی تو میلی به زنده ماندن نیست     
      منم و زندگیِ اِجباری
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۴
      درود بزرگوار
      غمگین و زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
      سلام بزرگوار
      زیبا سروده اید
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۱
      درودتان
      زیباااااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      مجید شیاسی  مجید
      شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۲
      سلام بسیارزیبا درود برشما
      مرغ آمین
      يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0