جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سید فرهاد شریفی (پژواک)
آخرین اشعار ناب سید فرهاد شریفی (پژواک)
|
بَس کن ای دل، بخدا سر به هوایی کافیست
شوقِ دل بستن و اندوهِ جدایی کافیست
قانع ام با غزلی تازه و در تنهایی
قلم و دفتر و یک قوریِ چایی کافیست
تا به کی در طلبی جای خدا بنشینی
همتی کرده و یک آن به خودآیی کافیست
سرکشیدن به امورِ دگران نیست هُنر
گِره از کارِ خودت باز گشایی کافیست
ناگهان این دلِ رنجیده به فریاد آمد
گفت: کم کن سخن و روضه سرایی کافیست
شرطِ شاعر شدن این است که عاشق باشی
پس دگر ناله نکن، یاوه سرایی کافیست
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد ارجمند | |
|
درود بر شما جناب آقای انصاری دزفولی عزیز | |
|
سلام و درود بر شما دوست هنرمند و بزرگوار، از لطف بی پایان شما سپاسگزارم، پاینده و برقرار باشید | |
|
از طبع دلنشین شما سپاسگزارم دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود