شنبه ۳ آذر
ماه روی نیزه ها شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر ترجیع بند
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۷۰۴۲۱
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
سرود
.
( ماه روی نیزه ها )
.
هرچه دارم از تو دارم
نیست طاقت بی قرارم
بنگر ای فرزندِ زهرا
یک نظر بر حالِ زارم
نامِ زیبایِ تو باشد
آبرویم ، اعتبارم
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روز جزا
.
....ثارالله .... ثارالله
.
عاشقِ زارِ تو هستم
من که بیمارِ تو هستم
بر همه دنیا ببالم
چون که زوارِ تو هستم
در دو عالم سر فرازم
که عزادارِ تو هستم
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
....ثارالله ....ثارالله
.
شاهِ من ماهِ مُنیرم
من غلامی سر به زیرم
دستِ من بر دامنِ تو
پیش از آنی که بمیرم
درگشا تا کربلا را
من زِ دستانِ تو گیرم
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوب خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
....ثارالله ....ثارالله
.
ای که هستی آرزویم
عشقِ خود را در تو جویم
سرمه ام خاکِ مزارت
کفشِ زوارِ تو بویم
رو سیاهم گرچه آقا
عمریه مدحِ تو گویم
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
....ثارالله .... ثارالله
.
بر مزارت دستِ خالی
آمدم دارم سوالی
میشود اینجا بمیرم ؟
دفن گردم این حوالی
سنگِ قبرم فرش گردد
بر قدم هایِ اَهالی
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
.... ثارالله .... ثارالله
.
من فدایِ روحِ پاکت
پیکرِ صد چاک چاکت
میگذارم عاشقانه
صورتم را رویِ خاکت
تا سحرگه می نگارم
نوحه هایِ سوزناکت
.
خاکِ مزارتِ شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ روی نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
.... ثارالله .... ثارالله
.
نورِ چشمِ مصطفی یی
دردمندان را دوایی
ناجیِ دینِ محمّد ص
ای (حبیبِ ) کبریایی
شافعِ روزِ جزایی
روح و جانم را صفایی
.
خاکِ مزارت شفا
هدیه یِ خوبِ خدا
ماهِ رویِ نیزه ها
شافعِ روزِ جزا
.
.... ثارالله .... ثارالله
.
........حبیب رضائی رازلیقی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قالب : ترجیع بند (اندکی متفاوت)
وزن : فعلاتن فعلاتن
بحر : رمل مربع مخبون سالم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد مهربان جناب استکی عزیز افتخارمی | |
|
سلام به خواهر بزرگوار استاد بانو یوسفی حضورتان افتخار است | |
|
سلام برشما و زیباتر نگاه شما به موضوع میباشد | |
|
سلام برشما استاد طهماسبی زیبا نگاه شما به موضوع کربلاست | |
|
سلام به دوست دیرین استاد بزگوار جناب انصاری ممنونم ا حضور ارزشمند | |
|
سلام به شما بزرگوار افتخام حضور دوستان است ممنونم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و باشکوه بود
دستمریزاد
اجرتان با ساقی کوثر