پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر فائزه طاهری(ماهور)
آخرین اشعار ناب فائزه طاهری(ماهور)
|
دیده ای مجنونی از اعماق دلش فریادی بکشد؟
عاشـــقــــی در سیـــنه اش درد فراقـــی بکشد
از ته دل نــالان و گــریــان بــیـــنــی اش
از غــم هــجــران در دلــش زاری بــکشـــد؟
گـــیـــج شـــود ایــن ســو و آن ســو بـــرود
از عطـــش دیدن یـــار داغ هـجـــری بکشـــد؟
آن قـــــدر مشــــتــــاق دیــــدارش شــــود
بــــر پـــس هـر ورقی نـقـــش نگاری بکشــد؟
نــفســـی بـر پــس هـــر آه به جانـش بکشــد
در خـــیـــالــش دور هــر روز هــلالــی بکشــد؟
ســـیــنه اش چاک شود از پس هر داغ فــراق
دور هـــر یـــک جاهلــــی تیر و حصاری بکشــد؟
گــوشــــه ای تــنــهــا و غــمــگین باشـــد
ز داغ تنـــهایی بــه دورش جـــداری بکشــد؟
خـــیـــره باشــــد بـــر رخ تـــصــــویـــر یــــار
ز شـــــور عــشـــق اه جگـــر ســـوزی بکشـــد؟
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگذارم استاد | |
|
کمال تشکر را دادم بانو ممنون | |
|
نظرتان باعث دلگرمیست بانو سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
قوافی؟