مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۱۳ آبان
رقصان شعری از آروین محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ شماره ثبت ۱۳۲۴۳۷
بازدید : ۸۵۳۱۶ | نظرات : ۴
آخرین اشعار ناب آروین محمدی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
فروزان!
چه زیبا می رقصی...
آن حرکات دستانت
جنبش لطیف پاهایت...
چقدر چشم نوازست
لرزش تن نرمینت...
رعشهٔ لذت
به تنِ بی قرارم می اندازد
پیرهنت چقدر زیباست...
بابونه های رویش
چه خوشحالند!
می دانند
چه سیمین تنی را لمس کرده اند
فروزان!
می دانی چقدر زیبایی؟
خودت احساس نمی کنی
این همه گیرایی ات را؟
کاش
قدر من
خودت را دوست داشتیُ
میتوانستی
جای من بشینی...
آن وقت بود
که می دانستی
این همه لذت...
چه حسی دارد...
اشک شوق بر گونه هایت
چقدر ملیحت کرده
بیا در آغوشم بخواب...
خستگی ات را در بغلم در کُن...
صدای نفس هایت
بی قراری هایم را...
تسکین است
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.