دوشنبه ۱۴ آبان
نکته بردار شعری از حمید شیخی
از دفتر کما نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۴۷۷
بازدید : ۳۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حمید شیخی
|
خدایا خسته ام از خود امید تازه میخواهم
نویدِ یک عبورِ خوش از این دروازه میخواهم
دلم محتاج یک بوسه در آغوشِ تنِ یار است
که حتی از نگاهِ او سکوت هم نکته بردار است
جنونم خسته از جان است بمیرم واسه چشماتو
به چشمای من عادت کن نپوشون روی زیباتو
من از انکار بیزارم چنان تسلیم شد قلبم
تمامِ آنچه که دارم به تو تقدیم شد از دم
شرابِ مستیه من را دلم دست تو میجوید
جوانی از دلِ پیرم در این میخانه میروید
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بر استاد استکی عزیز | |
|
درود بر استاد نظری عزیز | |
|
درود ها بر جناب اکرمی گل | |
|
شاگردی شما افتخار ماست استاد انصاری عزیز | |
|
درود بر جناب استاد انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست