چرا من هر جا میرم ،غمم میاد سراغم؟
سایه ی شوم و بدش،همش میده عذابم
جرمم چیه خدایا،چونکه زیاد میدونم؟
چون از عشق و محبت از احساس و غربت
میگم ،میدم،میخونم،داغونمو خزونم؟
پاشو خدائیتو کن،بندگی پیش کشمون
توما مگه چی دیدی,آفریدی جمعمون
واسه منافعهامون،جون همو میگیریم
درود به ابلیسی که، سجده نکرد برامون
انسانهای درستکار،محدودا و قلیلا
بقیشون تو صف اند،یا دنبال دخیلا
پول شده زندگیمون،عشق و خدا کدومه
انسانیت چی چیه ،قول و وفا حرومه
نونمون در بیاد،از هرجا که بتونیم
اما نماز و باید اول وقت بخونیم
پاشو خدائیتو کن ،بندگی پیش کشمون
توما مگه چی دیدی ،افریدی جمعمون
واسه منافعهامون،جون همو میگیریم
درود به ابلیسی که،سجده نکرد برامون
به اسم تو تو دنیا،جون همو میگیریم
چشم نداریم که همو،موفقتر ببینیم
اما همش میگیم که،خدا مارو میبینه
روز قیامت حتما،جلومونو میگیره
تظاهر و دروغه،رنگ و ریا شلوغه
میگیم که گفته باشیم ،عقل در حد بلوغه
واسه منافعهامون،جون همو میگیریم
درود به ابلیسی که،سجده نکرد برامون.
✍️ترانه سرا: م.مدهوش(یامور)❤️
🎧 دکلمه : بانو هستی احمدی🌹
دلنوشته ترانه ای زیباست