سه شنبه ۱۵ آبان
زیر درخت مجنون شعری از دانیال فریادی
از دفتر طلوعی دیگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۵۲۲
بازدید : ۵۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
حصار کشیدم
اطراف ذهنم
وقتی
سکوتم به جیغ کلاغی
مبدل شد
که چشمان جفت ش را
با ول در اورد
دستانم می لرزد
وقتی
خنجری که در طاقچه آرمیده است
خواب خونفشانی
انار های سرخ را می بیند
لیست اسطوره های در خواب
مرا وادار کرد
بیدار بمانم
کورکی که نقشه ی خوشبختی را
نشان میداد
سالهاست بر این دیوار کاهگلی پوسیده است
خاصیت گل ها پس از مرگ
عطر افشانی ست
و خاصیت آدم ها
تعفن....
محکم باش
وقتی هنوز
شمارش معکوس برایت
ثانیه نمی اندازد
شاد باش
وقتی هنوز
زیر درخت مجنون
عاشق می شوی ....
یا تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در کل زیباست
درود و موفق باشید