دوشنبه ۱۴ آبان
سوناتِ عشق شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۴۷۸
بازدید : ۲۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
سوناتِ عشق
یه روز میاد که زینهمه مُردگی ،
میرم بسوی حیات
اتاقی که گاز فراگرفته ترک میکنم ،
میپَرم تووی حیاط
من دگر سَق نمیزنم ،
صبحانه ی استرس را ،
با نونِ بیات
ازآقایانِ معصوم
ازآن خانمِ معصوم
به دست گیرم برات
نه بهر آب فرات ،
براتِ گذشتنِ ازهر بلا
پَرَم را میزنم تووی دوات
رمانی مینویسم
به خود میگویم درود ،
سلام و صد سلام
به روح حاجت روات
پَرمیزنم به آسمان عشقی ،
که خوبترین جای جهانست بی شک
چه خوبست بال و پَر زدن درهوات
سونات عشق را باید اجرا کنم
گوشم مثلِ بتهوون پند شنو نیست
راه خودش را میرود ،
سوی عشق
پُرشده ام دراین وادی از سواد
دراین جهان زیبا ،
مرا بجز تو مباد
بهمن بیدقی 1403/6/18
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب آقای اکرمی گرامی سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض ادب استاد گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از لطف بی پایانتان و با سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم
| |
|
با سلام و عرض ادب آقای عبداله پور بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکر انتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای فتحی بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکر انتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای قادری بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکر انتان سلامت باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پیروز و دلشاد باشید