کوه نوردی شد گرفتار از مسیر قله وکولاک برف
گشت آو یزان به بند و از خو دش پرسید حرف
عاقبت بنمود توکل بر خداو ند و به پایین باز گشت
چون نجات آمد بشد از لطف حق خوشحال و ژرف
لطفا در آخر نظریه خود را جهت نجات
جان کوه نورد مرقوم فرمایید.متشکرم..
........................................................
کوه نوردی هنگام با لا رفتن از قله وسیله میخ و طناب
قبل از رسیدن به آخرقله گیر کرد و هر آنچه تلاش کرد نتوانست
که ادامه دهد تااینکه .....شب هنگام ..فرارسید.
امید وار بود که به طریقی نجات یابد ...........
از خستگی زیاد طاقتش تمام شده بود .سعی کرد تحمل کند....
توکل به خدا وند عالم.نمود و.......
به طرف پایین برگشت به وسیله ی... همان میخ و طناب.......
اما.... .............
قبل ازاینکه به زمین برسد طناب به آخر رسید و او همچنان
در هوا معلق ماند ه بود... چه کند اگر طناب را رهاکند ...
به پاین پر تاب خواهد شد. اگر به طناب آویزان بماند که
از سرما منجمد خواهد گردید..........
تر س تمام وجودش را گرفته بود .ندانست که
چه کند نه جای ماندن بود نه پای رفتن ...........
تا اینکه دل به خدا بست ورشته طناب رابرید وبا خود
گفت امید به خدا......
در فاصله کمتر از یک متر بود که پایش به ز مین رسید.
خیلی خوشحال شد شکر خدای به جا آورد.....
و...اما.... .....
. تاریکی شب و برف و کولاک و سرما ی شدید ومه سنگین
مانع حرکت او گردید. چه باید بکند.....................
آیا برای نجات جان این کوه نورد
شما عزیزان پیش نهادی دارید.به نظر شما
او باید چه کند.. که..... جان سالم بدر ببرد....
لطفا نظر یه خودر ا مرقوم۰ فرمایید. ......
تشکر وسپاس از لطف وبزرگواری شما
جسارتا .... از نظریه دیگران کپی نشود
فتحی... تختی.... ۲۲ ر۶ ر ۱۴۰۳ شمسی
التماس و دعا به حق همه ی گرفتاران و
مریضان همه عالم انشالله
عرضم به خدمت شما که ...
کوه نوردان معمولا منور در کوله شان دارند معمولا بسته هایش شش تایی هستند .
کوه نورد منور اول را روشن کرد امید داشت کسی به کمکش بیاید
ولی با خاموش شدن منور اول امید
به نجاتش را کم رنگ تر میدید .
.منور دوم را روشن کرد ...
و باز هم مثل دفعه قبل کسی به کمکش نیامد .
ناگهان فکری به ذهنش رسید ...
و این بار دو منور را با هم روشن کرد تا از فاصله دور دیده شود
این بار ...... یکی از مردم ده که چند کیلومتر با او فاصله داشت نور قرمز رنگی میبیند ....
و به کمک چند روستایی دیگر به کمک کوه نورد می آیند ...
کوه نورد خوش شانس ما ...به این ترتیب نجات پیدا میکند .
موفق باشید