يکشنبه ۴ آذر
فردا شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۳:۴۸ شماره ثبت ۶۶۴۱
بازدید : ۱۲۷۷ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
پرسیدم:
به چه فکر می کنی؟
گفت:
به دیروز!
گفتم:
مرا بوسه ائی ده
و... به
فردا فکر کن.
23/3/2010 دانمارک-کوپنهاک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.