جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
هستِ ما ، با نفسِ نابِ تو معنا شده است
زندگے با لبِ گلگـــــونِ تو زیبا شده است
در سَما با رُخِ #خورشیـــد چو پیدا گشتے
همهٔ اهلِ زمین با تو ثــــــریا شده است
گرچھ از عشـقِ نهانت ، زِ دلم خارے هست
باشد آنـروز ڪھ دل با تو فریحا شده است
چشم و دل طاقتِ هجرانِ تورا گرچه نداشت
از قدومت دلِ غمــدیده شڪیبا شده است
هرچھ باقیست زِ اَنفاسِ خوشت شیرین است
که بھ این قائلھ ، صد قافیھ شیوا شده است
سعیده تفضلےنیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی بزرگوار سپاس بابت لطف سرشارتان تقدیم نگاه پرمهرتان.🌷🌿🌿🌷 | |
|
درودها غزل بانو ممنون نگاه گرمتان بوده و هستم. تقدیمی ست🌷🌷🌷 | |
|
درودتان جناب اسفندیاری سپاس بابت حضورگرمتان . 🌹🌷🌹 | |
|
درودها گرامی تقدیم نگاهپر مهرتان . قلمتان سبز 🌷🍀🌷 | |
|
درودها مهربانو تقدیم نگاه پرمهرتان . رقص قلمتان هماره در اوج 🌷🌷🌿 | |
|
درودها جناب سلیمے ممن ن حضور گرمتان هستم . برقرار باشید به مهر 🌷🌷🌷 | |
|
درودها استاد ادیب مهرتان راسپاس . باشد که هماره بسرائیدبه مهر 🍀🌹🍀 | |
|
درودها جناب سرمچ تقدیم نگاه گرمتان . سرافراز باشید 🌻🌹🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و شورانگيز بود