جمعه ۲ آذر
باباجان آسمانی شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۲۹ شماره ثبت ۶۵۸۶۴
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
روحت شاد باباجان
ابر چشمم گریه دارد های ها
لرزشی افتاده در تنگ صدا
رفته بابا جان به آغازی دگر
سرزمین مادری پیش خدا
دوش در خوابم به آرامی نوشت
جمله ای با رنگ دستان خدا
من نیم دربند تن آسیمه سر
میروم تا جسم من گردد جدا
هر کجا یادم کنی آنجا منم
در بهشتم می برد یاد شما
پ ن.. امروز پدر بزرگ مادری آسمانی شد و یادش در خاطراتم تا ابد ماناست
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خداوند رفتگان شما رابیامرزد | |
|
درود برشما روح رفتگان شما شاد | |
|
درود بر شما روح رفتگان شما شاد | |
|
درود بر شما روح رفتگان شما شاد | |
|
درود بر شما خدا رفتگان شما را بیامرزد | |
|
درود برشما ممنون از لطفتان روح رفتگان شما شاد | |
|
ممنون از شما خانم نامداری گرامی روح رفتگان شما شاد سلامت باشید | |
|
روح رفتگان شما شاد باشد وقتی میرن انگار ریشه رفته
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روحش شاد
عرض تسليت
فاتحه و صلوات
اميد كه خلد آشيان باشد