پنجشنبه ۱ آذر
نظر و گذار شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۶۸۴۱۲
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
رفتم نظر کنم که نگارم گذر نکرد
از خاطر پریش و نظر مختصر کنم
آندم که بسته شد گذر لوتی از گذر
دیوار کوچه پر ز شعار بصر کنم
افتان شدم زدست و پریشان ز ابتدا
احیای زندگی شده را محتضر کنم
لنگی زنم به عورت سر ذهن مرده را
کافر صفت شده کفنم مختصر کنم
ترسم نیرزد اینکه پریشان کنم دلی
معقوله را به جای مقوله اثر کنم
خواهان آن دمم که بهانه کنم تو را
با این بهانه صحبت خود مختصر کنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سرکار خانم یوسفی گرانقدر هزاران سپاس | |
|
درود بر جناب طهماسبی عزیز سپاس فراوان | |
|
درود بر حمید خان عزیز بعضی وقتها بعضی ها بهانه میشوند تا نفس بکشی حتی وقتی نفس به شماره افتاده باشد.آدم را احیا میکنند .از هزار تا شوک الکتریکی هم قابل ترند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما!
آوای دلتان شاد!