يکشنبه ۴ آذر
از کجا؟ شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ۱۳:۵۲ شماره ثبت ۶۶۳۹۸
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
<از کجا؟>
منتظر بودم بیایی صبر ایوب از کجا؟
قایقی با من بسازی تخته و چوب از کجا؟
حال من درهم شده از عطسه های سال ها
هفت سالی ذکر گفتم عطسه ی خوب از کجا؟
بس که شد اشکم روان از انتظار و فاصله
ساحل دریا شدم طوفان و آشوب از کجا؟
از کجا آباد دل تا ناکجا آباد سر
جنگ عقل است وجنون افکار منکوب از کجا؟
درنهایت ساحلم در گل نشست و شد فرو
بادبان از ما بکش آن تخته و چوب از کجا؟!!
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از لطفتان | |
|
درود بر شما دوست عزیز ممنون که خواندید | |
|
درود گرامی زیبا سرودید | |
|
سلا م و درود حضور دوست عزیز
امیدوارم همواره شاد و پر طراوت باشید | |
|
درود بر شما گرامی سپاس از همراهی تان | |
|
درود بر شما گرامی سپاس از لطفتان | |
|
درود برشما سرکار خانم بهارلویی ممنون از لطف شما | |
|
درود بر جناب آرین گرانقدر پایدار باشید | |
|
درود جناب مقدسی عزیز لطف عالی زیاد است بر این حقیر در خدمتم و آرزوی سلامتی شما را دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید