جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
به کمباین هایتان بگویید
دست از مزارع گندم ما بردارند
و باغ های گیلاس
که پای قرمز ماندنشان
خون دل خوردیم
را
با چکمه هایِ سربازی
سیاه نکنند
به مجسمه هایِ وحشی تان بگویید
دستشان را از ماشه بردارند
روحِ لیلای هشت ماهه ام را
برگردانید
پیش از آنکه آتش مجنون هایمان
پلاستیک ذات شما را
قیر روان کند.
نام جهان سوم را
انگل هایی بر سرزمین ما
گذاشته اند
که
الماس هایمان را
پیشتر
و هنوز
و....
با دهانهای پرولع
میمکند.
و نام
..... پیشرفته را
بر خودشان نهاده اند.
کتاب مقدسِ شما
باید خطوطِ چرکینِ خود را
پودر کند
و نابود شود
مادامی که
گوساله ها را
نژاد برتر بخواند.
#فلسطینی ها
#مرضیه_سادات _هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.