26-حقوقِ بشر!! -1397/1/25
حقوقِ بشری وجود ندارد
انسانی مطرح نیست
فقط
خرس ها
گراز ها
و گرگ ها بشر هستند!!
در سایه توحشِ وتو
و
موازنه کلاهک ها
27-سزای آگاهی-1397/1/25
میهمان هستیم
به
قهوهِ تلخِ قجری
آمپولِ هوای احمدی
داروی نظافتِ . . . .
تحمیل می شود
همواره
اندیشه های دگراندیشِ ما را
میوه های زهر آلودِ حذف و
شوکرانِ تلخِ مرگ
29-انسانِ ناتوان -1397/1/26
حمله می کنند
گاوهای وحشی
گراز های همه چیز خوار
غارت می کنند
کفتار های هار
بلعیده می شود
انسانِ ناتوان
اینجا
جنگلِ بشر بوده تا کنون!!
32-رفیق راه-1397/1/16
پر رنگ میشود
در غیبتِ وجودِ همواره دردِ تو
نگاه همیشه نگران من
ای غوطه ور در سیلابِ اندوهانِ بیکرانِ خلق
آزاد شده از "اتاقِ اضطرابِ کبود"
مطلعِ عدالتِ اسیر
رفیقِ روزهای رنج
کجا رفته ای کنون
چسان مانده ام هنوز!!!
34-استقلال!!-1397/1/31
تنظیم میشود
ایمان و فکر ما
بوقتِ شام!!
تقریر میشود
سامانِ کارِ ما
به ساعتِ شمالِ سرد!!
35-پوستینِ وارونه-1397/1/31
عبوس میشود
در صحنه تاریخِ ارتجاع
عباسِ لحظه ها
47- تِلِ گ رام -1397/2/9
بسته می شود
تدریجی و دفعی
تریبون های ارتباط
پنجره های بهار
فضاهای مَجازی مُجاز
مسموم می شود
شُش های تبادلِ هوا
#حسین_زرتاب
(تزریقِ ایمان برفکر ِ ما)
بوقتِ شام!!
تقریر میشود
سامانِ کارِ ما
به ساعتِ شمالِ سرد!!
سلام
سمبل گراهایی عالی و استادانه خواندم که باید چندین بارخواند و آموخت زنده باد
عیدتان مبارک